torsdag den 8. januar 2015

Mit helt eget kugletæppe....


En gang før jul, fik jeg muligheden for, at designe mit helt eget kugletæppe. Det er RUGGIT der står bag den her lækre mulighed.

Jeg har tidligere haft et af de populære kugletæpper fra Hay, det multifarvede, men der var nogle farver som stak af for mig, og det røg derfor videre. Men hos Ruggit kan man lave sit helt eget. Og faktisk er det ret sjovt. Og nemt.

Følg linket HER og prøv det. Jeg sad længe og prøvede mig frem og tilbage med mange forskellige muligheder, og tæppet på de her billeder, det blev så resultatet. Der er spræl på farverne, og man bliver glad i låget af det, faktisk er det pt landet oppe hos Neel, hun er ret vild med det, og så er farverne helt ideele inde hos hende :-)

Tæpperne er lavet i 100% New Zealandsk uld, som bliver filtet og farvet i Nepal.




2 kommentarer:

  1. Hvor det cool jeg har også lavet mit eget på madeinnepal

    SvarSlet
  2. Åh, det er da vildt lækkert! Så fed måde at få en masse farve ind i boligen. Det må jeg helt klart overveje! Kan helt klart anbefale dig at få mere boliginspiration på denne side: www.ide.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...