tirsdag den 30. december 2014

Julen er gået på hæld..... men vi kigger tilbage...


Jeg har været tvunget offline den sidste uge, et eller andet teknisk havde gjort, at vores trådløse netværk her hjemme var stået af.... Og da vores pc er temmelig gammel, så var det en slags tvungen fri..... Og det lykkedes mig næsten at koble helt fra..... Nu virker det igen, og jeg kan vise Jer nogle små glimt fra vores dejlige juledage....

Vi har haft ferie, helt fra d. 19 december, og vi har det heldigvis endnu. Det er skønt, og det var tiltrængt.

Min jobsituation er stadig utrolig presset, i løbet af januar SKAL der findes en løsning.... Men det gider vi ikke bruge krudt på i det her indlæg, for det handler om julen 2014.

Vi har ikke rigtig haft planer, dagene har bare formet sig, og så fulgte vi med.... Pigerne glædede sig helt vildt til juleaften, så de første 4-5 dage var vi i lidt højt gear, men efterfølgende faldt der mere ro på, der faldt lidt sne, vi byggede snemænd, legede med julegaver og sov længe.... Præcis som en juleferie skal være.

Idag skal vi fejre min kære far, han fylder år, og imorgen skal nytåret skydes ind med gode venner og alle vores unger....














2 kommentarer:

  1. Qua lindas suas fadas!! Feliz Ano Novo.Beijo.Valéria.(Brasil).

    SvarSlet
  2. Fantastiske fotos, hvor ser det hyggeligt og livsglad ud... Og rigtig godt nytår.... Jeg håber din job situation løser sig... :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...