torsdag den 4. september 2014

Børnenes Kartel


Måske har I opdaget, at jeg for nyligt har sat et nyt link i min sidebar, det er til Børnenes KARTEL. En ny webshop til børnenes univers.

Børnenes kartel drives af 2 glade forældre, med flere års erfaringer indenfor børneverdenen, design og salg, og derfor har de en masse viden at give ud af. Mere simpelt kan det ikke siges. Deres mission er, at børn skal have kvalitetsprodukter, de skal have legetøj, som kan tåle at blive leget med, og som kan stimulere fantasien - det tror de på, er med til at give glade børn.

De ønsker at være med til at dække det behov forældre har til deres børns stimulering på alle områder. Derfor har Børnenes Kartel også et bredt sortiment indenfor børneinteriør, alt sammen noget der er håndplukket og valgt med hjertet. Børnenes Kartel søger i hele verden for at finde de bedste produkter til deres univers. De køber aldrig noget som ikke har været igennem egne hænder. Det er vigtigt for dem, at alle de varer du ser på webshoppen, også findes i den fysiske butik i Herning. Der er derfor altid mulighed for at komme forbi og mærke varene i virkeligheden.

Selv har jeg også været igennem den fine webshop, og jeg havde mine tøser med under kigget. Mine piger er meget forskellige, og de rykker meget i øjeblikket, så da jeg skulle finde et højt ønsket stykke legetøj, så tænkte jeg de var nødt til at være med på en kigger.

Merle er nået til Barbie, det fornægter sig bare ikke mere. Personligt elskede jeg dengang hun ønskede sig en Alfons Åberg bamse, men nej, det kan jeg godt glemme alt om, der er vi bare ikke mere. I hendes verdens kan det ikke blive for lyserødt. Prinsesser med glitter og pallietter all over..... So Barbie it is. Det smukke hus vi købte kan du bla. finde lige HER.

Sådan er Neel slet ikke, og jeg er pt ikke helt sikker på hun kommer der til, Neel er vild med Traktor, jo større jo bedre og jo flere lade jo bedre. Så kan de jo køre rundt med alverdens ting.... Hun er naturligvis også glad for sine bamser, og faktisk ønskede hun sig også her en dukke, men 9 ud af 10 gange, der er det en traktor der vinder.... Vi har dog et stort lager stående efterhånden, så når et nyt ønske melder sig, så opfylder jeg det gerne :-)

Neels skønne Corolle dukke vækker minder tilbage til min egen barndom, de franske Corolle dukker er kendte for deres blide vanilieduft, som er tilsat vinylet med en æterisk olie. Dukkerne er naturligvis uden phtalater og CE-godkendt. Det store udvalg af Corolle dukker kan du finde HER.

Jeg er simpelthen så glad for, at Heidi og hendes mand har besluttet sig for at åbne det her univers. I mine øjne det største, smukkeste og mest æstetiske udvalg jeg har set. En velfungerende hjemmeside, super nem at navigere rundt i, gode detaljebeskrivelser og aldersopdeling på legetøjet..... Simpelthen bare en god oplevelse.

Børnenes KARTEL får mine varmeste anbefalinger, og jeg håber en masse søde kunder vil finde Jeres vej.










2 kommentarer:

  1. Sikken skøn butik.
    Solbjørg er af uvisse årsager slet ikke til dukker, barbie osv.
    Hun har ellers de skønneste dukker fra både Carolle og Götz, som jeg ikke kunne stå for.
    Men Solbjørg er bamsepige. Det har jeg aldrig været. Og så er hun tegne, male, sysle pige af stort format :-). Dér kan jeg bedre være med :-D!

    SvarSlet
  2. Wauw en skøn butik, det link skal jeg huske - der er mange ting som jeg har ledt efter også samlet et sted....
    Perfekt - her skal der handles i den nærmeste fremtid:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...